حضور هیات تجاری جمهوری بلاروس در ایران

معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران از حضور یک هیات تجاری بلاروسی در ایران خبر داد که برای گفت‌وگو و مذاکره با همتایان ایرانی خود با هدف توسعه مراودات تجاری به اتاق تهران می‌آیند.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، حسام‌الدین حلاج اعلام کرد که این هیات تجاری بلاروسی متشکل از شرکت‌های فعال در زمینه‌های صنایع چوب و مبلمان، حمل‌ونقل، خنک‌کننده‌های صنعتی و تجهیزات تکنولوژیکی و انبارداری و تجهیزات قفسه‌بندی است که به منظور آشنایی با توانمندی­های بنگاه­های ایرانی و ارتقای سطح همکاری‌های دوجانبه به ایران سفر می‌کند.

او افزود: برابر برنامه اعلام شده و در همکاری با سفارت جمهوری بلاروس در ایران، جلسات مذاکرات دوجانبه تجاری با اعضای هیات تجاری مذکور ساعت 10:00 صبح روز دوشنبه مورخ 8 مردادماه 1403 در محل ساختمان شماره یک اتاق بازرگانی تهران در خیابان وزرا برگزار می‌شود.

به گفته حلاج، اعضای اتاق تهران و فعالان اقتصادی علاقه‌مند برای حضور در این نشست، باید تا پایان روز شنبه مورخ 6 مردادماه 1403 در اتاق تهران ثبت‌نام کنند. حضور در این رویداد هیچ‌گونه هزینه‌ای برای اعضای اتاق و فعالان اقتصادی در برندارد، اما ثبت‌نام الزامی است. فرم ثبت‌نام باید به زبان انگلیسی پر شود تا در اختیار طرف بلاروسی قرار گیرد. هم‌چنین فهرست هیات بلاروسی نیز در فرم ثبت‌نام قابل دریافت و مطالعه است.

منبع :  اتاق ایران

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.