مذاکره فعالان اقتصادی ایران و بلاروس در اتاق تهران

 

اعضای یک هیات تجاری متشکل از شرکت‌های فعال در زمینه‌های صنایع چوب و مبلمان، حمل‌ونقل، یخچال‌ها و خنک‌کننده‌های صنعتی و تجهیزات قفسه‌بندی و انبارداری و … با حضور در اتاق بازرگانی تهران، با همتایان ایرانی خود دیدار و گفت‌وگو کردند.

این هیات تجاری با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و سفارت جمهوری بلاروس در ایران و با هدف توسعه مراودات تجاری، آشنایی با توانمندیهای بنگاه‌های ایرانی و ارتقای سطح همکاری‌های مشترک به کشور ما سفر کرد و  اعضای آن در خصوص حوزه‌های کاری مشترک میان بخش ‌خصوصی دو کشور با فعالان بخش خصوصی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

سرپرستی هیات اعزامی از بلاروس را اتاق بازرگانی و صنعت مینسک برعهده داشت و سفیر جمهوری بلاروس در تهران نیز همراه این هیات در اتاق تهران حاضر شد.

با توجه به اعلام رضایت و علاقه‌مندی شرکت‌های بلاروسی حاضر در این رویداد از مذاکرات انجام شده و هم‌چنین براساس توافقات صورت پذیرفته با سفارت بلاروس در کشورمان، مقرر شد یک هیات تجاری دیگر متشکل از فعالان اقتصادی بلاروسی در حوزه‌های کاری متنوع‌تر در شهریورماه سال‌جاری به ایران سفر کنند و بار دیگر در اتاق تهران با اعضای اتاق و فعالان اقتصادی ایرانی دیدار و گفت‌وگو کنند.

منبع :  اتاق ایران

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.