آمادگی اتاق ازمیر برای برگزاری ملاقات B2B با تجار آذربایجان‌شرقی

در دیداری که به میزبانی اتاق بازرگانی ازمیر برگزار شد، طرفین بر توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی میان تبریز و ازمیر تاکید کردند.

محمود ارکوچ، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ازمیر، تبادل هیئت بین دو کشور را مهم‌ترین گام در راستای توسعه مناسبات دانست و با اشاره به پایین بودن سطح کنونی تجارت میان دو کشور، خواستار تلاش اتاق‌های بازرگانی برای تسهیل این امر شد.

وی همچنین ازمیر را شهر صنعت، گردشگری و نمایشگاه‌ها معرفی کرد و از آمادگی اتاق بازرگانی ازمیر برای میزبانی از هیئت اتاق تبریز در زمینه‌های مختلف و همچنین هماهنگی برای برگزاری ملاقات‌های B2B خبرداد. 


در این دیدار، هیئت اعزامی از اتاق بازرگانی تبریز به سرپرستی یونس اکبرپور پایدار، عضو هیئت نمایندگان و رئیس کمیسیون صنایع و انرژی اتاق تبریز حضور داشتند.

 

 

ارائه پیشنهادات برای توسعه همکاری‌ها

ارکوچ با بیان اینکه اتاق بازرگانی ازمیر دارای بیش از ۸۰ کمیته در ۸۰ زمینه فعالیت تجاری است، پیشنهادات متعددی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه ارائه کرد.

از جمله این پیشنهادات می‌توان به حضور اعضای اتاق بازرگانی تبریز در نمایشگاه‌های مختلف در ازمیر، به‌ویژه نمایشگاه انرژی، برگزاری ملاقات‌های B2B، و استفاده از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی ازمیر برای گسترش تجارت خارجی اعضای اتاق بازرگانی تبریز اشاره کرد.

وی همچنین از اختصاص بودجه قابل توجهی از سوی اتاق بازرگانی ازمیر برای حضور اعضای خود در نمایشگاه‌های بین‌المللی در سال ۲۰۲۴ خبر داد.

 

منبع : اتاق تبریز

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.